Iertarea…

Iartămă dacă ţi-am greşit

Iartămă dacă te-am iubit

Iartămi ochii că te vrea

Iartămă că stau în calea ta.

       Azi însă o să plec

       Las lacrimile să curgă-ncet

       Nu mă uit în urma mea

       Chiar de inima te vrea.

M-am săturat să minţită

M-am săturat să fiu batjocurita

M-am săturat să simt mereu

Că-s o piedică în drumul tău.

             O să regreţi tu mai tîrziu

             Cînd o să realizezi ce ai pierdut

              O inimă ce te iubea

               Şi doar pentru tine bătea.

About gociudoinita

Sunt o fire visatoare!!!

Lasă un răspuns

