Durere surdă

Zac pe pămîntul plin de mărăcini

Nu,nu simt nici un fel de durere trupească,

Pentru că ranile din suflet

Sunt mai adînci,

Mai puternice!

Mă zbat ca să scap

De amintirea ta şi simt

Ţepii pătrunzîndu-mi în carnea rece…

E ca şi cum ai încerca

Să produci durere unui corp paralizat

Da…sunt paralizată de suferinţa provocată de tine,care m-a izbit

Puternic şi iremediabil

Încerc să mă ridic,însă

Prezentul îmi rîde în faţă batjocoritor….

Mă simt înfrintă de el

Şi privesc în jur,speriată!

Poate de undeva apare viitorul

Şi mă salvează din ghearele lui…!

Însă pînă atunci

Mai ai de hrănit mărăcini,

Cu lacrimile mele…

 

 

About gociudoinita

Sunt o fire visatoare!!!

Lasă un răspuns

